lauantai 7. elokuuta 2010

Ensimmäinen postaus!

Haluan linkin Panfu-sivulle.

2 kommenttia:

  1. Moi Salalapanda!

    Minä olen se Mangolia, joka oli eilen Panfussa ja me nähtiin. Oli todella kiva nähdä! Anteeksi vielä siitä eilisestä!!! :( Minä, anskumuru ja tumak ei haukuttu sinua, vai haukuttiinko? No, kuitenkin; Mahtava blogi! No, ei minulla muuta! Toivon, että jatkossakin tänne tulisi paljon kommentteja! ( ei ainoastaan minulta ) Ja blogitekstejäkin varmaan paljon tulee. :)

    Tassuttain,
    Mangolia, ensimmäinen kommentoijasi! :)

    VastaaPoista
  2. moikka salalapanda! kiva nähdä suakin aina panfussa!!!:))))) niin että sun tossa jutussa lukee että "autat kaikkia tehtävissä ja muutenkin avun tarpeessa olevia" niin voisitko autaa minua kun olen avuntarpeessa että miten tehdään "blogi"?????? Tassutain:nemuki5.

    VastaaPoista

Ethän kirjoita mitään rumaa pieni panda!