sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Huomenta huomenta!

Näyttää siltä että toi mun kisa oli aikalailla helppo!Niinpä kysyisinkin teiltä että kävisikö teille että lopettaisin kisan. Koska se on vähän liiankin helppo.Teen kyselyn joka loppuu tänään klo14.00.Mutta suunnittelen jotain muuta mukavaa tänne blogiin.Mutta nyt minua ihmetyttää että joillekkin pandoille on tullut uusia servereitä esim.teenpanda.Mutta mulla on vieläkin samat serverit . Mistä hän tämä voisi oikein johtua? Mutta toivoisin vielä että ymmärtäisitte sen verran minun tyhmyyttäni että voisin poistaa tuon kisa postauksen.

9 kommenttia:

  1. Salalapanda voitko lukea mun blogia?
    Oon lukijalistalla sitten tuo TK.
    Tässä vielä osoite: http://tuma2k10.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Moi! Älä lopeta kisaa!! Se uus severi näky aijnakin kaikki severit kohdas

    VastaaPoista
  3. ok en lopeta kisaa mutta voittaja joudutaan varmaan arpomaan sillä yhdellä on vain yksi väärä vastaus

    VastaaPoista
  4. Anteeksi Salala se typerä käytös kun tehtiin tarinaa ottaisikko eston pois ja en voi enään tehä ruutukaappauksia.Tää kone onniin että jesse6 on asettanu tän niin että en voi rajata kuvaa.Mun kannettava on rikki ja mä en osaa ottaa kuvaa tolla isän kannettavalla.Muuten olisikko blogini lukija sen osote on panfuseikkailu.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. En tii kysy Hannalta.Hän esti kerran mut ja otti sen sitte pois.Koska en muista kuka se oli mutta niillä oli keskustelu jota emme saa kuulla.

    VastaaPoista
  6. voisitkohan lukea blogiani?sen osoite tulee tässä:http://pandapomo11panfu.blogspot.com/
    mehän ollaan muutenkin Panfussa kamut!

    VastaaPoista
  7. moikka salapanda voisitkohan tulla mun blogin lukiaksi?? sen nimi on musi pandan-blogi ja sinne pääsee parhaiten maxin ja ellan blogista ;)

    VastaaPoista
  8. Heips Salala!
    Voitko lukea mun blogia (http://tuikunpanfublogi.blogspot.com) kun luen sun blogia? ;D

    VastaaPoista

Ethän kirjoita mitään rumaa pieni panda!