keskiviikko 1. syyskuuta 2010

TAKAISIN BLOGGAAMAAN

Moi taas pienet pandat! En ole ehtinyt oikein päivittää koska on ollut vähän sitä ja tätä.
Mutta aloitan taas päivityksen! Olin pari päivää sitte Panfuussa ja tapasin paljo kavereita! Mutta musta tuntuu että osa jopa vihaa minua? Mutta yritän olla mukavampi muille mutta olen aika tempera menttinen jos sen voi näin ilmaista. Eli siis oon ihan mukava mutta jos on joku asia jota inhoan niin laitan kyllä ääneni kuulumaan.Ja moni sanoo että blogini on tylsä mutta yritän keksiä jotain uutta niin kuin kaikki muutkin esimerkiksi Anskumuru kehitti nerokkaan tavan tehdä päivitys kun hän tekee videoita.mitenkäs teillä on lähtenyt koulu sujumaan mulla ainakin ihan ok.Ja en oo enää kultapanda joten älkää ihmetelkö.Mutta on tosi kivaa kun tuli noi uudet tasot!!!!.Ne on parempia kuin vanhemmat tasot.Ja tällä kertaa en laita kuvaa koska ei oo oikeen mitään kuvia.Mutta olkaa kiltempiä kuin minä ja yritän olla itsekkin kiltimpi.Ei tässä muuta moido!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ethän kirjoita mitään rumaa pieni panda!